کیبورد مخصوص بازی Asus مدل TUF Gaming K7

  • همراه با ماوس: خیر
  • نوع اتصال: باسیم
  • نوع رابط: پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید: دارد
  • حروف حک شده فارسی: ندارد
  • ورودی USB: ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون: ندارد

تماس بگیرید

مدت ها است که به دیدن محصولات گیمینگ و رده بالای Asus با نام تجاری ROG عادت کرده ایم. بی شک گرانترین ها در این سبک کلاسی Asus قرار دارند. خب تکلیف برای گیمرهای با بودجه میانی و طرفدار Asus چیست؟ Asus با معرفی زیر برند TUF GAMING، تقریباً همه نیازهای گیمرهای با بودجه میانی را پاسخگو بوده است. در این بررسی قصد داریم به کیبرد جدید و نسبتاً رده بالای Asus با نام TUF Gaming K7 بپردازیم.
روی بسته بندی علاوه بر نام و شکل ظاهری کیبرد، Asus با تعبیه یک بریدگی امکان تست کردن کلید های جهتی را برای کاربر مهیا کرده است.
در پشت بسته بندی نیز توضیحاتی فنی و امکانات بیشتر این کبیرد نظیر چگونگی عملکرد سوییچ ها، نرم افزار شخصی سازی کیبرد، وزن و سایر توضیحات فنی ذکر گردیده است.
پس از بازگشایی جعبه، روی کیبرد با پوششی سلفونی مستحکمی پوشش داده شده و درون جعبه، علاوه بر کیبرد، دفترچه راهنما، یک استراحتگاه مچ انصافاً خوش ساخت نیز قرار دارد.
روی این استراحتگاه از جنس چرم مصنوعی بوده و نقوش زیبای نظامی در یک طرف و در طرف دیگر نشان و شعار TUF قرار دارد. در زیر آن نیز در گوشه ها از پلاستیک کشسان نرم به منظور عدم لغزش روی میز استفاده شدهو این استراحتگاه به کیبرد به صورت مغناطیسی می چسبد.
سطح رویی کیبرد TUF Gaming K7، از جنس آلومینیوم است و مطمئناً نسبت به کیبردهای با رویه پلاستیکی دوام بیشتری را دارد.
در زیر کیبرد نیز نام و مشخصات فنی به همراه نشان بزرگ TUF Gaming به چشم می خورد.Asus برای این کیبرد از گواهی ضد نفوذ IP56 در برابر خاک و مایعات استفاده کرده و در زیر کیبرد نیز سوراخ های کانال گریز آب به چشم می خورد.پس در صورتی که این کیبرد را خریداری نمودید خیالتان بابت نوشیدنی های روی میز گیمینگ راحت باشد.
بی شک مهمترین بحث کیبردهای گیمینگ سوییچ های آن است. Asus برای این کیبرد از کلیدهایی نیمه مکانیکی و به نوعی ترکیبی نورانی استفاده کرده است. این سوییچ ها در دو نوعTactile و Liner طراحی شده اند که در سوییچ های Tactile صدای تیک مانند فشار کیبرد وجود داشته و در نوع liner این صدا وجود ندارد. علاوه بر آن میزان فشار لازم برای سوییچ های اولی ۵۰g و نوع Liner میزان ۴۷g لازم است تا سیگنال ایجاد شود. میزان پیمایش قسمت متحرک نیز در نوع اول ۳٫۵ میلیمتر و در نوع دوم ۳ میلیمتر است.

ابعاد

439x131x37 میلی‌متر

وزن

794 گرم

نوع-اتصال

باسیم

نوع-رابط

پورت USB

keyboard-backlight

دارد

engraved-letters

ندارد

منبع-تغذیه

USB

ورودی-usb

ندارد

microphone-input

ندارد

تاچ-پد

ندارد

sazegar

Windows 7, Windows® 10 ‎

tozih-cheraq

RGB با قابلیت همگام سازی از طریق نرم افزار AuraSync

همراه-با-ماوس

خیر

برند

Asus

محصولات پربازدید